mandag, juni 01, 2009

Mistet lommebok..

Etter tusenfrydturen på lørdag, var det tid for fest. Selvom jeg hadde tenkt å ta helgen rolig. Dro til Petter i gamlebyen og drakk litt sprit og vin. Ble passe godfull og kosa meg veldig på vorset. Vi tok en taxi til sentrum, og skulle på onkel Donald. Det ble det lite av, for da jeg kom frem var lommeboka mi borte. Så gikk aldri inn. Tror jeg mista den i heisen eller noe, siden det var siste stedet jeg så den, og hadde bare vært der å i taxien etterpå (der den ikke lå, som vi fant ut etter eks antall tlf).

Stian henta meg for at jeg var helt ute av meg. Kom meg hjem å la meg. Da jeg vokna var jeg skikkelig dårlig. Hadde nesten ikke stemme og snørra rant, så kom meg ikke på jobb (var vel ikke smart å sitte ute hele natta med nesten ikke klær). Måtte iallefall på politistasjonen og si at førerkortet var borte. Ellers satt jeg inne hele dagen og ble frisk igjen.

Var på jobb i dag. Varmt, varmt, VARMT! Sto i solsteika på sky hele dagen. Slitsomt. Og istad hadde vi beøsk av Tine og spile Settlers. Kos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten