søndag, august 02, 2009

Endelig nett igjen

Nå har jeg vært uten nett på pcen lenge altså. Pcen min vil nemlig ikke ta imot nettkabel lengre, så nå skal den på rep, og Jørgen har vært så snill å låne meg sin helt til min er frisk igjen. Så da kan jeg blogge igjen, slik at alle kan få vite hva som foregår i det utrolig spennede livet mitt.

Altså, nå er Jørgen på ferie her. Derfor jeg ikke får vært med på feste og slikt, er ikke like lett med en 16 åring i hus slikt. Og vi er nesten helt klare i leiligheten også. Noen esker og poser som fortsatt må ryddes ut av, men vi begynner å se hvordan det blir her til slutt. Og jeg er så glad i den nye leiligheten min.

Ellers har jeg egentlig bare jobba for tiden. Skal ta noen bilder av leiligheten å legge de ut så fort det ser bra ut her. For nå er kameraet mitt friskt igjen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten