mandag, august 17, 2009

Jeg er heldig

Jeg er veldig glad for tiden. Jeg har fantastiske venner, en fantastisk kjæreste, en fantastisk familie og en fin leilighet. Jeg er veldig heldig sånn egentlig. I dag har jeg vært på kaffe med søteste JåddJådd, vi har spist kake, kjøpt skolesaker og vindushoppa. Etterpå ble jeg med Nikoline til Nydalen slik at hun kunne hente et brev på skolen sin. Veldig koselig, må virkelig bli flinkere til sånt. Er iallefall flink denne uka, da jeg skal klippe meg, på middag med mamma, drikke kaffe med Silje, drikke kaffe med Aini og drikke kaffe med Charlotte.

Egentlig skulle jeg skrive om livet mitt for tiden. Som egentlig har bestått av alt for mye jobb og ordning hjemme og alt for lite venner. Jeg liker egentlig å jobbe, jeg liker å ha noe å gjøre og jeg liker jo jobben min. Men i det siste har jeg vært lei. Jeg har på en måte ikke hatt noe annet liv en jobben i det siste. Derfor liker jeg veldig godt at jeg har fri i 5 dager nå. Da får jeg tid til venner, og menneskene som betyr veldig mye for meg. Stian også, siden vi ikke har hatt så veldig mye tid der vi bare er oss to, noe jeg savner veldig. Også gleder jeg meg til neste uke, da skolen begynner igjen. Jeg misunner nesten folk som begynner på skolen nå, blir deilig å komme i gang igjen. Egentlig misunner jeg de mest faddderuka. Vi har ikke fadderuke, men vi har åpningsfest. Og det blir bra.

Iallefall. Jeg skal avslutte hele innlegget med noe Jeanette har laget. Jeg ble kjempeglad da jeg så det. Er utrolig glad for alle vennene jeg har, og er fantastisk å se at jeg betyr noe for de også. Og Jeanette er virkelig verdens søteste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten