søndag, august 23, 2009

Pusunge

Nå har jeg snakka litt mer frem og tilbake med matmoren av kattepusen vår, og de er allerede 7 uker gamle. Helst bør de være 8 før de drar fra sin mor, så derfor skal jeg og Stian på besøk på søndag og plukke opp vår. Før den tid skal vi få kjøpt inn kattedo og kattebur, også blir det noen leker, klorestativ og seng etterhvert, eller kanskje før vi kjøper den, må bare se når vi før inn penger.

Vi har også fått vite hvem av jentene vi nesten sikkert får. Dette er den jeg helst ville ha også, så er veldig glad for det. Akkurat nå har matmor kalt hun Gina, men når den kommer hit blir hun Kena. Gleder meg.



Det er hun til høyre

Stjal bilder fra facebooken til Stine, regner med at det går fint.

1 kommentar:

  1. åååh herregud!! Jeg dør! Noe så søtt! <3 Også var det et utrolig fint navn dere har funnet på til henne :)

    SvarSlett

 
Blogglisten