lørdag, august 08, 2009

Tidenes innflyttningsfest?

Vi hadde en genial innflyttningsfest i går. Kom sånnn ca 20 folk, litt færre enn hva vi hadde trodd, men desto bedre, siden da slapp det å bli alt for trangt, selvom det allikevel ikke var sitteplasser til alle.

Dagen i går begynte egentlig med å rydde stua slik at det var i orden til festen. Og vi holdt vel på med det helt til den første gjesten kom, Kai Åge. Jeg hoppa i dusjen før vi dro med oss Kai Åge ned til byen slik at vi kunne kjøpe sprit og øl, der spiste vi også middag, på mc donald. Dro ganske så fort hjem igjen, og ble sittende å vente på de neste gjestene. De neste som meldte seg var Kai og Silje, så kom Sigmund og etter det kom Terje og Charlotte og slik fortsatte det til Sigmund kunne telle 19 folk, og det var uten Stian.

Festen foregikk rolig, og vi fikk ikke klager selvom jeg var så flink og fortelle vekteren om at det var fest hos oss (var på jokeren for å kjøpe mer blandevann også møtte jeg en fyr jeg ikke har sett på kjempe lenge og sa "Det er fest i hus 11, ring meg om du vil komme" og rett bak sto vekteren. OBS!). Det ble samtaler om alt og ingenting, og vi avtalte mange ting som må gjøres i nærmeste fremtid.

Kl 2 hadde de fleste gått og Julie skulle også hjem og Stian tenkte han skulle være så snill og følge henne til bussen. Han tok ikke med seg tlf siden han ikke kunne finne den på det tidspunktet og dro avgårde. Kl ble 3 og vi ringte Julie, neida, Stian hadde gått fra henne for 3 kvarter siden. Med min promille så ble jeg jo selvsagt ganske redd for hva som kunne ha skjedd, han skulle jo komme rett hjem igjen. Så jeg tok følge med de siste som skulle hjem og dro opp på Møllers for å lete etter han, han var ikke på Møllers, og jeg hadde ingen anelse om andre steder jeg kunne lete. Så da dro jeg hjem igjen, og mens jeg kjøpte mat på 7-eleven ringte han og sa han var hjemme. Ikke kunne han forklare hva han haddde gjort eller, fyllesvinet mitt.

Her er noen bilder som beskriver kvelden ganske så bra:


Dagen i dag har vært veldig slapp, og jeg har faktisk nettopp orka å gått i dusjen. Nå skal jeg dra Stian vekk fra ps3en hans, og få han med i butikken for å kjøpe middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten