mandag, august 24, 2009

Skolestart

Jeg sliter nesten litt. Har regninger på over 30.000 hjemme og stipendet har ikke kommet inn! Jaja, får håpet brevet ankommer skolen min i løpet av uka. Nå har nemlig min skoleuke begynt også. Hadde første skoledag i dag, og det var kjempekoselig å se alle folka igjen, og alle de nye da. Uka begynner som i fjord med et stort samarbeidsprosjekt, det begynner i morgen, så blir spennende å se hvem jeg havner på gruppe med der. Veldig glad for at skolen har begynt igjen. Nå kan jeg ta frem de nedstøva kreative hjernecellene mine og ha en ordentlig uke igjen. På fredag er det NISS-fest, så da kommer det et stk fyllesyk Kaja på jobb på lørdag.

Ellers surrer det en katt inne i hodet mitt hele tiden. Jeg gleder meg som et lite barn til søndag da vi kan plukke opp Kena hos Stine. Gleder meg forsåvidt til å se Stine igjen også. Vi har jo ikke møttes på iallefall 10 år og var uadskillelige da vi var små, så det kan bli gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten