torsdag, august 20, 2009

Klipp, middag, impulsfyll og Alias, kan det bli bedre?

Jeg er blitt blondie. Eller mer blondie enn jeg egentlig hadde tenkt til å bli, men fint det ble det da. Selvom Stian er litt skeptisk til å ha en blond kjæreste, men det får han bare venne seg til.

Nyklipt

Etter at frisøren hadde gjort sitt på tirsdag ringte jeg mamma, så kom hun å betalte. Snille mamman min. Så gikk vi å spiste pasta på santos og delte en flaske vin. Utrolig koselig. Mamma og jeg har blitt utrolig gode venninner etter at jeg flytta ut, selvom hun fin kan være en mamma når hun må også. Vi snakka om alt mellom himmel og jord, og enda litt til, før mamma ville hjem.

Så da dro jeg hjemover også, men jeg hadde jo allerede fått i meg litt vin og fant ut at jeg ville fortsette hjemme. Nå er det jo sånn at jeg skal jobbe og gå på skole veldig mye utover, så om jeg ville på byen så måtte jeg nesten gjort det denne uka, og det gjorde jeg. Da var Tine, Morten og Nikoline her med meg og Stian. Jeg fant fint ut at kroppen min ikke er veldig glad i å sove lite og begynne alkohol inntaket kl halv 4, så da ble det en tidlig kveld. Var vel hjemme fra byen i halv 2 tiden. Siden Møllers var stengt ble det rett inn, og jeg kan ikke si jeg trivdes alt for mye der eller.

Imulsfyll

I går drakk jeg kaffe med Silje. Vi må virkelig bli flinkere til å møtes oftere igjen. Det er så utrolig koselig. Etterpå kom Kai også ned, så da ble det Alias hjemme hos oss. Med en fyllesjuk Stian på laget til Kai vant jeg og Silje overlegent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten