fredag, august 14, 2009

Irriterene vekking.

Jeg har nettopp stått opp, og skulle gjerne sovet litt lengre. Men jeg skal jobbe, så det går dårlig akkurat nå. Egentlig er jeg også ganske så irritert på disse arbeiderne som jobber med hotellet. Ja, jeg har fått nabovarsel på dette, men det høres faktisk ut som om de skal borre seg inn på soverommet mitt, og dette kl 9 om morgenen. Jeg vet at de fleste allerede er oppe 9 om morgenen, men jeg behøver ikke det. Jeg skal ta en busss som går 10 på 11 fra jernnbanetorget og bor midt i oslo sentrum. Iallefall, jeg har problemer med å sovne om kveldene for tiden og blir vekt av disse om morgenen. Fra den lyse siden trenger jeg iallefall ikke en vekkerklokke lenger.

Neste uke har jeg fri alle hverdagene. Tusenfryd har nemlig slutta å ha åpent på hverdager, og skolen min begynner ikke før mandag 24. Så om noen har lyst til å ta en kaffe eller noe sånt med meg den uka, er det bare å rope ut. Sånn bortsett fra på tirsdag, for da skal jeg klippe meg og spise middag med mamman min. Det gleder jeg meg til.

3 kommentarer:

  1. Jeg skal ture til byen på onsdag, lyst til å kaffelere med meg? *smile pent til*

    SvarSlett
  2. Jeg er så glad for at jeg flyttet bort fra den siden, og heller har vindu ut mot storgata nå. For trikken er ikke en tiendels like bråkete som den grusomme boringen :P Bare gled deg til de begynner klokken 7 om morgenen :D

    For øvrig vet jeg ikke hva neste uke bringer, men jeg kan gjerne ta en kaffe med deg en dag jeg og :)

    SvarSlett
  3. Det har jeg lyst til Silje :)

    Jess gleder meg JJ! Si i faa når du har tid til kaffe!

    SvarSlett

 
Blogglisten