onsdag, august 05, 2009

Fridag = ryddedag

I dag har jeg fri, så skal rydde leiligheten. Håper jeg klarer å bli ferdig i dag, slik at jeg kan ha fri frem til fredag og festen. Da skal jeg også ta bilder av den, slik at dere kan få se! For tiden er min bror på ferie her, så kanskje jeg skal sette han i litt arbeid også, men bare hvis han vil da.

I går sto jeg på froghopper med de små barna. Egentlig ganske koselig, men utrolig kjedelig over en hel dag. Lurer på til tider hvordan jeg i det hele tatt overlevde første sesongen, og ikke minst svarte på tilbudet om jobb igjen neste sesong. Så ille er det vel egentlig ikke, men det er ikke bare gøy å jobbe på tusenfryd eller altså.

Ellers skjer det nesten ingenting for tiden. Jeg har fått sett den nye Harry Potter filmen, som ikke var helt til forventingnene. Jeg har feiret brusdagen til Julie med en veldig koselig tur på Kristiania. Jeg har vunnet overlegent en runde Munchkin. Ellers ingenting. Så det er vel egentlig ikke så veldig mye å skrive om eller. Håper jeg blir ferdig med leiligheten slik at jeg kan legge inn bilder i dag, dessuten er jeg lei av å bo sånn som dette her.

Og jeg fant forresten store kopper på en annen 7-eleven. Så da er det problemet løst også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten