tirsdag, august 11, 2009

Syk..

Jeg er syk. Ikke sånn veldig syk, men det er slitsomt å stå på beina. Så da ligger jeg i sofaen istedet for å gå rundt på jobben. Nå har jeg ringt Dagny to dager på rad fortalt hva jeg heter, hvilken avdeling jeg jobber for og ansatt-nr mitt. Alt for å ligge hjemme å kjede meg.

Nei for all del, i går var jo en innholdsrik dag. Jeg spiste, spilte ps3, satt ved pcen og avsluttet det hele med middag og frustrerte fruer. Og jeg som hater å ikke ha noe å gjøre. Jeg følte meg skikkelig ensom når Stian var ute og traff venner mens jeg lå å passet på at alt gikk bra på sykehuset mitt i team hospital.

Skal se om jeg får lagt ut bilder av leiligheten snart. Jeg må bare orke å ta de. Ellers skal jeg prøve å få i meg litt frokost nå. Jeg har bedre apetitt når jeg er syk enn når jeg er frisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten